При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками браку і повний опис бракованого виробу: коли ви (клієнт) отримали товар, за яких умов виник шлюб або був виявлений, в чому виявляється, чи є видимі механічні пошкодження.

При неявному браку (поломка всередині іграшки) необхідний докладний опис: коли клієнт отримав товар, за яких умов виник шлюб або був виявлений, у чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

Описи типу: «не працює», «перестав працювати»,  «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися за гарантією не будуть.

Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок.

Витрати на пересилання браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні шлюбу в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилання включають оплату за доставку шлюбу до нас та відправку заміни.

Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути здійснена без відправки до нас браку або відправка шлюбу буде здійснена при отриманні заміни.

Під час відправлення браку, відправник зобов'язаний якісно запакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.

Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджера номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2 до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання акумулятора).

Зберігайте упаковку товару протягом гарантійного терміну.